ჩემი ვალდებულებები:
ა)ვიზრუნო მოსწავლეთა პიროვნულ განვითარებაზე და მისი მოქალაქეობრივ ცნობიერების ჩამოყალიბებაზე. დავიცვა მოსწავლის უფლებები და ინტერესები.
ბ)გამოვცხადდე სამსახურში ცხრილით გათვალისწინებული გაკვეთილის დაწყებამდე 15 -30 წუთით ადრე.
გ)შევქმნა უსაფრთხო გარემო, არ დავუშვა ფიზიკური ან მორალური ძალადობის გამოყენება მოსწავლეთა მიმართ, პატივი ვცე და დავიცვა მოსწავლეთა ღირსებები, ყველა სადავო საკითხი მოსწავლეებთან გადავჭრა თანამშრომლობისა და ურთიერთპატივისცემის გზით.
დ) უზრუნველვყო კვალიფიციური სწავლება და სასწავლო შედეგების მონიტორინგი.
ე) მოვერიდო მოსწავლის პირადი საკითხების საჯარო განხილვას.
ვ) ვიზრუნოს საკუთარ პროფესიულ განვითარებაზე. ასევე სკოლის განვითარებაზე
ზ)უზრუნველვყო კლასში წესრიგი,ვიზრუნოს მოსწავლეთა უსაფრთხოებაზე, ხელი შეუწყოს დისციპლინის დამკვიდრებას და დაცვას.
თ) დავამყარო პარტნიორული ურთიერთობა მოსწავლეთა მშობლებთან და მოსწავლის აღზრდისა და განვითარების პროცესში ჩართულ სხვა პირებთან.
ი) ხელი შევუწყო სკოლის შინაგანაწესით დადგენილი ქცევის წესების დაცვას კლასის ფარგლებში.
კ) კვირაში ერთხელ ჩავატარო კლასის საათი.
ლ)კლასს მეთვალყურეობა გავუწიო გაკვეთილების დამთავრებამდე (ბოლომდე)
ჩემი ,კლასთან , მუშაობის პრინციპები:
აღზრდის მთლიანობა: მოსწავლის fizikuri, fsiqikuri, socialuri da sulieri ganviTarebაზე მუშაობა .
შემოქმედი , აქტიური პიროვნების აღზრდა : აღმოვაჩინო თითოეული ბავშვის ესა , თუ ის ნიჭი, შესაძლებლობები და ძლიერი მხარეები და შესაბამისად მოვახდინო ამ უნარების აქტივაცია, ბავშვებს შევუქმნა პირობები და ასპარეზი მათ გამოსავლენად.(გაკვეთილზე, ღონისძიებებზე და ა. შ.)
მოსწავლეთა ჩართულობა : ხელი შევუწყო მოსწავლეებში პასუხისმგებლობის გრძნობის განვითარებას .ჩართულობა მოხდება საკლასო ცხოვრებაში , სხვადასხვა ღონისძიებების (ზეიმები, ექსკურსიები და სხვ.) დაგეგმვაში, მოვახდინო მათი ინტერესების გათვალისწინება. საუბრების, ,,სადამრიგებლო საათების” ჩატარება საუბრები პრობლეეზე.ყოველივე ამით ხელი შევუწყო ბავშვების თავისუფალ პიროვნებებად ფორმირებას.
თანამრომლობა: მოსწავლეებთან ურთიერთობა უნდა ემყარებოდას თანამშრომლობას , ურთიერთპატივისცემას , თანადგომას , თანაგანცდას.
ა)ვიზრუნო მოსწავლეთა პიროვნულ განვითარებაზე და მისი მოქალაქეობრივ ცნობიერების ჩამოყალიბებაზე. დავიცვა მოსწავლის უფლებები და ინტერესები.
ბ)გამოვცხადდე სამსახურში ცხრილით გათვალისწინებული გაკვეთილის დაწყებამდე 15 -30 წუთით ადრე.
გ)შევქმნა უსაფრთხო გარემო, არ დავუშვა ფიზიკური ან მორალური ძალადობის გამოყენება მოსწავლეთა მიმართ, პატივი ვცე და დავიცვა მოსწავლეთა ღირსებები, ყველა სადავო საკითხი მოსწავლეებთან გადავჭრა თანამშრომლობისა და ურთიერთპატივისცემის გზით.
დ) უზრუნველვყო კვალიფიციური სწავლება და სასწავლო შედეგების მონიტორინგი.
ე) მოვერიდო მოსწავლის პირადი საკითხების საჯარო განხილვას.
ვ) ვიზრუნოს საკუთარ პროფესიულ განვითარებაზე. ასევე სკოლის განვითარებაზე
ზ)უზრუნველვყო კლასში წესრიგი,ვიზრუნოს მოსწავლეთა უსაფრთხოებაზე, ხელი შეუწყოს დისციპლინის დამკვიდრებას და დაცვას.
თ) დავამყარო პარტნიორული ურთიერთობა მოსწავლეთა მშობლებთან და მოსწავლის აღზრდისა და განვითარების პროცესში ჩართულ სხვა პირებთან.
ი) ხელი შევუწყო სკოლის შინაგანაწესით დადგენილი ქცევის წესების დაცვას კლასის ფარგლებში.
კ) კვირაში ერთხელ ჩავატარო კლასის საათი.
ლ)კლასს მეთვალყურეობა გავუწიო გაკვეთილების დამთავრებამდე (ბოლომდე)
ჩემი ,კლასთან , მუშაობის პრინციპები:
აღზრდის მთლიანობა: მოსწავლის fizikuri, fsiqikuri, socialuri da sulieri ganviTarebაზე მუშაობა .
შემოქმედი , აქტიური პიროვნების აღზრდა : აღმოვაჩინო თითოეული ბავშვის ესა , თუ ის ნიჭი, შესაძლებლობები და ძლიერი მხარეები და შესაბამისად მოვახდინო ამ უნარების აქტივაცია, ბავშვებს შევუქმნა პირობები და ასპარეზი მათ გამოსავლენად.(გაკვეთილზე, ღონისძიებებზე და ა. შ.)
მოსწავლეთა ჩართულობა : ხელი შევუწყო მოსწავლეებში პასუხისმგებლობის გრძნობის განვითარებას .ჩართულობა მოხდება საკლასო ცხოვრებაში , სხვადასხვა ღონისძიებების (ზეიმები, ექსკურსიები და სხვ.) დაგეგმვაში, მოვახდინო მათი ინტერესების გათვალისწინება. საუბრების, ,,სადამრიგებლო საათების” ჩატარება საუბრები პრობლეეზე.ყოველივე ამით ხელი შევუწყო ბავშვების თავისუფალ პიროვნებებად ფორმირებას.
თანამრომლობა: მოსწავლეებთან ურთიერთობა უნდა ემყარებოდას თანამშრომლობას , ურთიერთპატივისცემას , თანადგომას , თანაგანცდას.
No comments:
Post a Comment