თემატურ-კალენდარული
გეგმა
ბუნება
2018 – 2019 სასწ.წელი
II კლასი
სწავლების შინაარსი
|
სწავლების მიზანი
|
შესაბამისობა ესგ-ს შედეგ-თან
|
სასწ.
დროის მოცუ-
ლობა
|
თარიღი
|
1.1.
ზაფხულის არდადეგები
|
გაკვეთილის
მიზანი:მოსწავლემ შეძლოს
მის მიერ ზაფხულის არდადეგებზე განცდილი ემოციებისა და შთაბეჭდილებების მოკლედ გადმოცემა
და მათი დაკავშირება ადამიანისთვის დამახასიათებელი ნიშან-თვისებებთან.
|
ბუნება. II.2.1.
ბუნება. II.1.6.
|
1სთ.
|
17.09
|
1.2.
მე ადამიანი
ვარ
|
მოსწავლემ გააცნობიეროს,
თუ რატომ არის ადამიანი ცოცხალი არსება
|
ბუნება. II.2.1.
|
1სთ.
|
19. 09
|
1.3.
ცოცხალი თუ არაცოცხალი
|
მოსწავლემ შეზლოს ცოცხალი
და არაცოცხალი სხეულების დაჯგუფება გარკვეულ;ი ნისნების მიხედვით
|
ბუნება. II.2.1.
|
2 სთ.
|
24. 09
26. 09
|
1.4.
ცოცხალის დამახასიათებელი
ნიშნები - სუნთქვა
|
მოსწავლემ შეძლოს სუნთქვის
პროცესის აღწერა და მისი დაკავშირება სიცოცხლის
ძირითად ნიშნებთან.
|
ბუნება. II.2.1.
|
1 სთ
|
1.10
|
1.5.
ცოცხალის დამახასიათებელი ნიშნები - კვება
|
მოსწავლემ შეძლოს კვების
პროცესის დაკავშირება სიცოცხლის ძირითად ნიშნებთან
|
ბუნება. II.2.1.
ბუნება.
II.1.
|
1 სთ
|
3.10
|
1.6.
ცოცხალის დამახასიათებელი ნიშნები -ზრდა-განვითარება
|
მოსწავლემ შეძლოს საკუთარი
ზრდა-განვითარების შესაბამისი მაგალითების დახასიათება.
|
ბუნება. II.2.3.
|
1 სთ
|
8.10
|
1.7.
ცოცხალის დამახასიათებელი ნიშნები - გამრავლება
|
მოსწავლემ შეძლოს ცოცხალი
ორგანიოზმების გამრავლების ნიშნების გააზრება.
|
ბუნება.
II.2.
|
2 სთ.
|
10.10
15.10
|
1.8.
ცხოველები. როგორც ცოცხალი ორგანიზმები
|
მოსწავლემ შეძლოს ცხოველების
ზრდა-განვითარების შესაბამისი მაგალითების დასახელება.
|
ბუნება. II.2.4.
|
1 სთ.
|
17.10
|
1.9.
ჩემი ცხოველი
|
მოსწავლემ შეძლოს ცხოველების
ძირითადი სასიცოცხლო ნიშნების ამოცნობა.
|
ბუნება. II.2.2.
ბუნება. II.1.6.
ბუნება. II.2.7.
|
1 სთ
|
22.10
|
1.10.
მცენარეები ცოცხალი ორგანიზმებია
|
მოსწავლემ მცენარე გაცნობიერებულად
მიაკუთვნოს ცოცხალ ორგანიზმებს.
|
ბუნება. II.2.5.
ბუნება. II.1.5.
ბუნება. II.1.6.
|
1 სთ
|
24.10
|
1.11.
შეამოწმე შენი ცოდნა
|
შემაჯამებელი სამუშაო - კროსვორდი
|
1 სთ
|
29.10
|
|
2.1. საარსებო გარემო
|
მოსწავლემ
ილუსტრაციების საშუალებით ამოიცნოს და დაასახელოს საარსებო გარემო, აღწეროს სურათზე
გამოსახული ცოცხალი ორგანიზმის თვისებები, საარსებო გარემოს თავისებურებები, პრაქტიკული
სამუშაოს საფუძველზე ამოიცნოს სამივე საარსებო გარემოს ცხოველები, შექმნას საარსებო
გარემოს მსგავსი ნახატი/მოდელი. დაგეგმოს კვლევა აღმონაცენების სხვადასხვა პირობებში
მოთავსებით.
|
ბუნება. II.2.1.
ბუნება. II.2.3.
|
1 სთ
|
31.10
|
2.2. ცხოველების საბინადრო
|
ილუსტრაციებზე დაკვირვების
საფუძველზე მოსწავლემ ამოიცნოს კონკრეტული ორგანიზმის საბინადრო (ბუდე, სორო, ფუღურო),
დაასახელოს მასალა, რისგანაც აშენებულია ან მოწყობილია საბინადრო, გაიაზროს საარსებო
გარემოსა და კონკრეტული საბინადროს დანიშნულება, შეადაროს საბინადროს სახეები ერთმანეთს,
შექმნას ბუდის მარტივი მოდელი მის მიერ შერჩეული მასალისაგან.
|
ბუნება. II.2.3.
|
1 სთ
|
5.11
|
2.3. სასიცოცხლო პირობები
|
მოსწავლემ შეძლოს ილუსტრაციების
საფუძველზე ამოიცნოს ჯანმრთელი და დასუსტებული მცენარე, ტექსტის გაანალიზებით და
სადისკუსიო კითხვებზე პასუხებით შეძლოს დაინახოს კავშირი სასიცოცხლო პირობებსა და
ორგანიზმის საჭიროებებს შორის, წარმოიდგინოს სასიცოცხლო პირობების აღკვეთით მოსალოდნელი
შედეგი, აღმოაჩინოს მცენარეებზე დაკვირვების შედეგად სასიცოცხლო ძალების შეზღუდვის
პირველი ნიშნები.
|
ბუნება.
II.1.
ბუნება.
II.3.
|
1 სთ
|
7.11
|
2.4. ცოცხალი არსებები ადამიანის გვერდით
|
მოსწავლემ ტექსტის, ილუსტრაციებისა
და სადისკუსიო კითხვების საფუძველზე ამოიცნოს შინაური და გარეული ცხოველების თავშესაფარი,
განსაზღვროს ადამიანის როლი შინაური და გარეული ცხოველების მოვლა-პატრომობაში.
|
ბუნება.
II.1.
ბუნება.
II.3.
|
2სთ
|
12.11
14.11
|
2.5. მეგობრობს ცხოველებთანადამიანი
|
მოსწავლემ ტექსტის, ილუსტრაციებისა
და სადისკუსიო კითხვების საფუძველზე ამოიცნოს შინაური და გარეული ცხოველების თავშესაფარი,
განსაზღვროს ადამიანის როლი შინაური და გარეული ცხოველების მოვლა-პატრომობაში.
|
ბუნება.
II.1.
ბუნება.
II.3.
|
2 სთ
|
19.11
21.11
|
2.6. ვაწყობთ საკუთარ ზოოპარკს
|
მოსწავლე ითვალისწინებს
სხვადასხვა ცხოველის საარსებო გარემოს, ქმნის ქოოპარკის მოდელს, ივითარებს ჯგუფში
მუშაობის უნარებს საერთო შედეგის მისაღებად.
|
ბუნება.
II.1.
ბუნება.
II.3.
|
1 სთ
|
26.11
|
2.7. ყველას თავისი საბინადრო უყვარს
|
მოსწავლე სახელმძღვანელოსა
და ვიდეოს საფუძველზე დააკვირდეს და ამოიცნოს ცხოველებისათვის აუცილებელი საბინადრო
გარემო, იმსჯელოს საარსებო პირობების შესახებ.
|
ბუნება.
II.1.
ბუნება.
II.3.
|
1 სთ
|
28.11
|
2.8. დაბინძურებული გარემო საშიშია
|
მოსწავლე ვიდეოს საფუძველზე
იმსჯელოს, გამართოს დისკუსია არგუმენტირებული მსჯელობით, იმუშაოს ილუსტრაციებზე,
|
ბუნება.
II.1.
ბუნება.
II.3.
|
1 სთ
|
3.12
|
2.9. ჩემს სკოლაში ჯანსაღი გარემოა
|
მოსწავლემ იმუშაოს წიგნზე,
გონებრივი იერიშის საფუძველზე იმსჯელოს, გამართოს დისკუსია არგუმენტირებული მსჯელობით,
იმუშაოს ილუსტრაციებზე,
|
ბუნება.
II.1.
ბუნება.
II.3.
|
1 სთ
|
5.12
|
2.10. ვეცნობი ჯანსაღი ცხოვრების წესებს
|
რჩევების საფუძველზე მოსწავლე
გაეცნოს ჯანსაღი ცხოვრების წესებს, გაიაზროს მისი მნიშვნელობა, იმსჯელოს სიტუაციური
ამოცანის მიხედვით, შეადგინოს დღის რეჟიმი.
|
ბუნება.
II.2.3.
|
1 სთ
|
10.12
|
2.11. შეამოსწმე შენი ცოდნა
|
შემაჯამებელი
|
ბუნება.
II.1.
ბუნება.
II.3.
|
1 სთ
|
12.12
|
3.1. წყალი ბუნებაში
|
მოსწავლემ იმსჯელოს სად
მოიპოვება წყალი ბუნებასში. როგორ არის განაწილებული წყალი ბუნებაში, რა ხერხს მიმართავენ
თუ წყალი ცოტაა, რა განსხვავებაა მდინარეებისა
და ზრვის წყალს შორის, რომელს იყენებენ სასმელად და რატომ, რისთვისაა საჭირო წყალი. იმსჯელოს რა აბინძურებს წყალს. რა ზიანი მოაქვს
დაბინძურებულ წყალს.
|
ბუნება.
II.7.
ბუნება.
II.1.
|
2 სთ
|
17.12
19.12
|
3.2. რისთვისაა საჭირო წყალი
|
იმსჯელოს რა აბინძურებს
წყალს. რა ზიანი მოაქვს დაბინძურებულ წყალს. რა უნდა გააკეთოს რომ დაბინძურებული
წყალი არ იყოს.
|
ბუნება.
II.7.
ბუნება.
II.1.
|
1 სთ
|
24.12
|
3.3. სასმელი წყალი
|
მოსწავლემ განასხვავოს
მტკნარწყლიანი წყალსატევი მლაშეწყლიანი წყალსატევისაგან. მარტივად აღწეროს რა გზას
გადის წყალი წყალსატევიდან ონკანამდე.
|
ბუნება.
II.7.
ბუნება.
|
1 სთ
|
26.12
|
სკოლა №181
სწავლების საფეხური -
დაწყებითი
კლასი-II
მასწავლებელი - ლალი
მაისურაძე
მასწავლებლის საკონტაქტო
ინფორმაცია ტელეფონი /ელ-ფოსტა-
Maisuradzelali49@gmail.com
სასწავლო საგნის
სწავლების ხანგრძლივობა- 2 სემესტრი
სასწავლო საგნის სტატუსი- სავალდებულო
სასწავლო წელი- 2018-2019 სასწ. წელი
თემატური გეგმა
მათემატიკა
თემების ჩამონათვალი
|
მიზანი,სწავლის შედეგები ესგ-ს მიხედვით
|
რესურსი
|
სთ რაოდ.
|
ჩატარების თარიღი
|
|
1
|
თავი 1.ვითვლით საგნების რაოდენობას
თვლის გამოყენებით
საგანთა რაოდენობის დადგენა.
1-დან 20-მდე ზეპირი
ნუმერაცია.
საგნების ან საგანთა
ერთობლიობის თვლა.
თვლასთან დაკავშირებული
ამოცანები.
თვლა წყვილების,
სამეულების გამოყენებით.
|
საგანთა რაოდენობის
დადგენა თვლის გამოყენებით, სხვადასხვა ხერხით საგანთაერთობლიობაში საგნების რაოდ. დათვლა, შედეგების შედარება. მათ.II.1
|
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული, ჩხირები, კუბები, ფანქრები, ბარათები.
|
5
|
17-21.09.
|
2
|
მერამდენეა? რომელია წინა, რომელია
მომდევნო?
რიცხვის რიგობითი
ასპექტი, წინასა და მომდევნოს მიმართებები.
საგნების მოწესრიგებულ
ერთობლიობაში საგნის ნომრის დასახელება. მიმართებები:“წინა, „მომდევნო“. პერიოდული
მიმდევრობის გაგრძელება.ობიექტის დალაგებულ ერთობლიობაში, რაიმე ობიექტის რიგის მითითება(წინა,
მომდევნო)
|
მითითებული ნომრის
დასახელება ფიგურის მოწესრიგებულ ერთობლიობაში.წინა და მომდევნო წევრთა დასახელება.
მათ.II.1
|
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული, ჩხირები, კუბები, ბარათები-ერთნაირი გ/ფიგ-ბის მოდელები.
|
4სთ
|
24,25,26,27.09
|
3
|
მარჯვნივ, მარცხნივ,ზემოთ თუ ქვემოთ?
მიმართებები:მარჯვნივ,
მარცხნივ, ზემოთ, ქვემოთ.
საგანთა ურთიერთგანლაგების
აღწერა.მოძრაობის ორიენტაციის შემცველი მითითებების გაცემა, შესრულება.
|
ობიექტის მდებარეობის
აღწერის უნარის გამომუშავება,სხვა ობიექტის მიმართ, შესაბამისი ტერმინის გამოყენებით.
მათ.II.8,9.
|
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული, ჩხირები, კუბები,
|
3სთ
|
28-09. 1-2.10
|
4
|
რიცხვები 20-მდე
ერთნიშნა და ორნიშნა
რიცხვები.
ორნიშნა რიცხვების
წერითი ნუმერაციის შესახებ ცოდნის განმტკიცება.
მათემატიკური თამაში“მოიფიქრე
კითხვები“
|
1-დან 20-მდე რიცხვების
ჩაწერა, წაკითხვა. წინა და მომდევნო რიცხვების დასახელება. რიცხვების გამოსახვა სხვადასხვა
მოდელით
(გროვით).რიცხვების
სახელწოდება ქართულში.
მათ.II.1.2.
|
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული.
|
5სთ
|
3-9.10.
|
5
|
20-მდე რიცხვების შეკრება და გამოკლება
20-მდე რიცხვების
შეკრება-გამოკლება სხვადასხვა ხერხით(„10-ის გავლით“, 1-ის ბიჯით“).ცოდნის გაღრმავება
1-დან 20-მდე რიცხვების შეკრებისა და გამოკლების შესრულებაში.
განვლილი მასალის
გამეორება.
|
შეკრება-გამოკლების
დემონსტრირება მოდელით(შედეგის აღწერის უნარი(რამდენით გაიზარდა, შემცირდა?“)ზეპირად
ანგარიშის უნარი თვლის გამოყენებით. რიცხვითი კიბის გამოყენების უნარი.ათეულზე გავლით
შეკრება-გამოკლების დემონსტრირება.
მათ.II..2.
|
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული.
|
5სთ
|
10-16.10
|
6
|
გეომეტრიული ფიგურები
შესწავლილი ფიგურების
(წრე, მრავალკუთხედი) აღწერის უნარის განვ-ბა.
გ/ფიგურების შესახებ
ცოდნის შემოწმება, განმტკიცება, გაღრმავება.
|
ფიგურების ამოცნობის,
აღწერის უნარის განვითარება.ფიგურების შედარება, დაჯგუფება. მათ.II.8.
|
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული.ფ/ფურცლები მაკრატელი
|
3სთ
|
17-19.10
|
7
|
შევადაროთ და შევავსოთ მიმდევრობა
ნახატების(ფიგურების
)პერიოდული განლაგებები(მიმდევრობები.)მიმდევრობების განხილვა-შედარება.
|
მიმდევრობების შედარება
და ერთნაირი წესით წარმოდგენილი მიმდევრობების გამორჩევა.მიმდევრობებში ცარიელი ადგილის
შევსება.კანონზომიერების არმოჩენის, მსჯელობა-დასაბუთების, დაკვირვებულობის უნარის
გან-ბა.
მათ. II.6.
|
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული. კუბები, ჩხირები.
|
3სთ
|
22-24.10
|
8
|
ამოვხსნათ ამოცანები
ამოცანის შედგენილობა,
რიცხვების შეკრება-გამოკლება 20-ის ფარგალში.
|
1-დან 20-მდე რიცხვების
შეკრება-გამოკლების გამოყენება მარტივი ამოცანების ამოხსნისას.ამოცანის ჩაწერის,
პირობის, კითხვის გამოყოფის უნარის გან-ბა.
მათ. II.5.
|
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული.ბარათები მაგალითების დასაწერად.
|
4სთ
|
25-30.10
|
9
|
გამეორება
შესწავლილი მასალის
შეჯამება.
|
მიღებული ცოდნის
გამოვლენის უნარის
გან-ბა, გაღრმავება.
|
პერსონალური დავალ-ბი
|
2სთ
|
31.10-01.11
|
10
|
ვაგროვებთ მონაცემებს
მონაცემების შეგროვება. ამოცანები ოცამდე რიცხვების შეკრება-გამოკლებაზე.
ამოცანები მოსაზრებულობაზე.
|
რეალურ ობიექტზე
დაკვირვებით მონაცემთა შეგროვება.მონაცემთა ამოკრება მონაცემთა სიიდან, ცხრილიდან.
მათ. II.11.
|
სახელ-ლო, სამუშაო
რვეული. დაფა. ცხრილები მონაცემებიჩასაწერად
|
4სთ
|
02-07.11
|
11
|
მონაცემთა წარმოდგენა მოხერხებული ხერხით
|
მონაცემთა განლაგება
მოცემული თანმიმდევრობით. მონაცემთა მოცემულ ჯგუფში მონაცემის ადგილის მოძებნის უნარის
განვითარება.
მონაცემთა ერთობლიობის
კლასიფიკაცია. პიქტოგრამის, ცხრილის აღწერის
უნარის გან-ბა.
მათ. II.12.
|
სახელ-ლო, სამუშაო
რვეული. დაფა.
|
7სთ
|
08-16.11
|
12
|
ვმსჯელობთ მონაცემების
შესახებ
|
8სთ
|
28,29,30-11. 3,4,5,6,7- 12
|
||
14
|
ათეული,ათეულები
და ერთულები
|
5სთ
|
10,11,12,13,14
- 12
|
||
15
|
გამეორება
|
2სთ
|
17,18-12
|
||
16
|
რიცხვები 100-მდე
|
6სთ
|
19,20,21,24,25,26-12
|
||
17
|
შევაფასოთ რაოდენობა
|
4სთ
|
27,28-12 15,16-01 ****************
|
||
18
|
ერთნიშნა და ორნიშნა
რიცხვები
|
4სთ
|
17,18,21,22-01
|
||
19
|
რომელი რიცხვია მეტი,რომელი
რიცხვია ნაკლები?
|
4სთ
|
23,24,25,28-01
|
||
20
|
რამდენითაა მეტი,რამდენითაა
ნაკლები?
|
4სთ
|
29,30,31-01 1-02
|
||
21
|
ჩვენი ფული
|
4სთ
|
4,5,6,7-02
|
||
22
|
ვაორმაგებთ რაოდენობას
|
4სთ
|
8,11,12,13-02
|
||
23
|
ვანახევრებთ რაოდენობას
|
4სთ
|
14,15,18,19-02
|
||
24
|
გამეორება
|
2სთ
|
20,21-02
|
||
25
|
აღვწეროთ ზოგიერთი
გეომეტრიული ფიგურა
|
4სთ
|
22,25,26,27-02
|
||
26
|
ვადარებთ ფიგურის
ზომებს
|
4სთ
|
28-02 1,4,5-03
|
||
27
|
ფიგურის შიდა და
გარე არეები,საზღვრები
|
4სთ
|
6,7,15,18-03
|
||
28
|
ტოლია ეს ფიგურები?
|
4სთ
|
19,20,21,22-03
|
||
29
|
გამეორება
|
2სთ
|
25,26-03
|
||
30
|
შევკრიოთ ათეულები
|
6სთ
|
27,28,29-03 1,2,3-04
|
||
31
|
გამოვაკლოთ ათეულები
|
6სთ
|
4,5,8,10,11,12-04
|
||
32
|
მივუმატოთ ერთნიშნა
რიცხვი
|
6სთ
|
15,16,17,18,19,22-04
|
||
33
|
გამოვაკლოთ ერთნიშნა
რიცხვი
|
6სთ
|
23,24,25,30
-04 1-05
|
||
34
|
შევაფასოთ ჯამი და
სხვაობა
|
4სთ
|
2,3,6,7-05
|
||
36
|
გამეორება
|
2სთ
|
8,10-05
|
||
37
|
ვიპოვოთ უცნობი შესაკრები,ვიპოვოთ
უცნობი საკლები
|
6სთ
|
13,14,15,16,17,20-05
|
||
38
|
ვიყენებთ შეკრების
თვისებებს
|
8სთ
|
21,22,23,24,27,28,29,30-05
|
||
39
|
ამოვხსნათ ამოცანები
|
6სთ
|
31-05 3,4,5,6,7-06
|
||
40
|
გამეორება
|
5სთ
|
10,11,12,13,14-
06
|
ქართულიენადალიტერატურა
თემატურიგეგმა
სკოლა №181
სწავლების საფეხური - დაწყებითი
კლასი-II
მასწავლებელი - ლალიმაისურაძე
მასწავლებლისსაკონტაქტოინფორმაციატელეფონი /ელ-ფოსტა-
577386699
Maisuradzelali49@gmail.com
სასწავლოსაგნისსწავლებისხანგრძლივობა- 2 სემესტრი
სასწავლოსაგნისსტატუსი- სავალდებულო
სასწავლოწელი- 2018-2019 სასწ. წელი
No comments:
Post a Comment