Sunday, June 16, 2019

თემატური გეგმები






თემატურ-კალენდარული გეგმა
                                                                                                                    ბუნება
                                                   2018 – 2019 სასწ.წელი
                                                  II კლასი
                                              
სწავლების შინაარსი
სწავლების მიზანი
შესაბამისობა ესგ-ს შედეგ-თან
სასწ.
დროის მოცუ-
ლობა
თარიღი
1.1.     ზაფხულის არდადეგები
გაკვეთილის მიზანი:მოსწავლემ  შეძლოს მის მიერ ზაფხულის არდადეგებზე განცდილი ემოციებისა და შთაბეჭდილებების მოკლედ გადმოცემა და მათი დაკავშირება ადამიანისთვის დამახასიათებელი ნიშან-თვისებებთან.
ბუნება. II.2.1.
ბუნება. II.1.6.
1სთ.
17.09
1.2.     მე ადამიანი ვარ
მოსწავლემ გააცნობიეროს, თუ რატომ არის ადამიანი ცოცხალი არსება
ბუნება. II.2.1.

1სთ.
19. 09
1.3.     ცოცხალი თუ არაცოცხალი
მოსწავლემ შეზლოს ცოცხალი და არაცოცხალი სხეულების დაჯგუფება გარკვეულ;ი ნისნების მიხედვით
ბუნება. II.2.1.

2 სთ.
24. 09
26. 09
1.4.     ცოცხალის დამახასიათებელი ნიშნები - სუნთქვა
მოსწავლემ შეძლოს სუნთქვის პროცესის აღწერა და მისი დაკავშირება  სიცოცხლის ძირითად ნიშნებთან.
ბუნება. II.2.1.

1 სთ
1.10
1.5.     ცოცხალის დამახასიათებელი ნიშნები - კვება
მოსწავლემ შეძლოს კვების პროცესის დაკავშირება სიცოცხლის ძირითად ნიშნებთან
ბუნება. II.2.1.
ბუნება.
 II.1.
1 სთ
3.10
1.6.     ცოცხალის დამახასიათებელი ნიშნები -ზრდა-განვითარება
მოსწავლემ შეძლოს საკუთარი ზრდა-განვითარების შესაბამისი მაგალითების დახასიათება.
ბუნება. II.2.3.
1 სთ
8.10
1.7.     ცოცხალის დამახასიათებელი ნიშნები - გამრავლება
მოსწავლემ შეძლოს ცოცხალი ორგანიოზმების გამრავლების ნიშნების გააზრება.
ბუნება.
 II.2.
2 სთ.
10.10
15.10
1.8.     ცხოველები. როგორც ცოცხალი ორგანიზმები
მოსწავლემ შეძლოს ცხოველების ზრდა-განვითარების შესაბამისი მაგალითების დასახელება.
ბუნება. II.2.4.

1 სთ.
17.10
1.9.     ჩემი ცხოველი
მოსწავლემ შეძლოს ცხოველების ძირითადი სასიცოცხლო ნიშნების ამოცნობა.
ბუნება. II.2.2.
ბუნება. II.1.6.
ბუნება. II.2.7.

1 სთ
22.10
1.10.  მცენარეები ცოცხალი ორგანიზმებია
მოსწავლემ მცენარე გაცნობიერებულად მიაკუთვნოს ცოცხალ ორგანიზმებს.
ბუნება. II.2.5.
ბუნება. II.1.5.
ბუნება. II.1.6.
1 სთ
24.10
1.11.  შეამოწმე შენი ცოდნა
შემაჯამებელი სამუშაო - კროსვორდი


1 სთ
29.10
2.1. საარსებო გარემო
მოსწავლემ ილუსტრაციების საშუალებით ამოიცნოს და დაასახელოს საარსებო გარემო, აღწეროს სურათზე გამოსახული ცოცხალი ორგანიზმის თვისებები, საარსებო გარემოს თავისებურებები, პრაქტიკული სამუშაოს საფუძველზე ამოიცნოს სამივე საარსებო გარემოს ცხოველები, შექმნას საარსებო გარემოს მსგავსი ნახატი/მოდელი. დაგეგმოს კვლევა აღმონაცენების სხვადასხვა პირობებში მოთავსებით. 
ბუნება. II.2.1.
ბუნება. II.2.3.
1  სთ
31.10
2.2. ცხოველების საბინადრო
ილუსტრაციებზე დაკვირვების საფუძველზე მოსწავლემ ამოიცნოს კონკრეტული ორგანიზმის საბინადრო (ბუდე, სორო, ფუღურო), დაასახელოს მასალა, რისგანაც აშენებულია ან მოწყობილია საბინადრო, გაიაზროს საარსებო გარემოსა და კონკრეტული საბინადროს დანიშნულება, შეადაროს საბინადროს სახეები ერთმანეთს, შექმნას ბუდის მარტივი მოდელი მის მიერ შერჩეული მასალისაგან.
ბუნება. II.2.3.
 1 სთ
5.11
2.3. სასიცოცხლო პირობები
მოსწავლემ შეძლოს ილუსტრაციების საფუძველზე ამოიცნოს ჯანმრთელი და დასუსტებული მცენარე, ტექსტის გაანალიზებით და სადისკუსიო კითხვებზე პასუხებით შეძლოს დაინახოს კავშირი სასიცოცხლო პირობებსა და ორგანიზმის საჭიროებებს შორის, წარმოიდგინოს სასიცოცხლო პირობების აღკვეთით მოსალოდნელი შედეგი, აღმოაჩინოს მცენარეებზე დაკვირვების შედეგად სასიცოცხლო ძალების შეზღუდვის პირველი ნიშნები.
ბუნება.
 II.1.
ბუნება.
II.3.
1  სთ
7.11
2.4. ცოცხალი არსებები ადამიანის გვერდით
მოსწავლემ ტექსტის, ილუსტრაციებისა და სადისკუსიო კითხვების საფუძველზე ამოიცნოს შინაური და გარეული ცხოველების თავშესაფარი, განსაზღვროს ადამიანის როლი შინაური და გარეული ცხოველების მოვლა-პატრომობაში.
ბუნება.
II.1.
ბუნება.
II.3.
2სთ
12.11
14.11
2.5. მეგობრობს ცხოველებთანადამიანი
მოსწავლემ ტექსტის, ილუსტრაციებისა და სადისკუსიო კითხვების საფუძველზე ამოიცნოს შინაური და გარეული ცხოველების თავშესაფარი, განსაზღვროს ადამიანის როლი შინაური და გარეული ცხოველების მოვლა-პატრომობაში.
ბუნება.
II.1.
ბუნება.
II.3.
2 სთ
19.11
21.11
2.6. ვაწყობთ საკუთარ ზოოპარკს
მოსწავლე ითვალისწინებს სხვადასხვა ცხოველის საარსებო გარემოს, ქმნის ქოოპარკის მოდელს, ივითარებს ჯგუფში მუშაობის უნარებს საერთო შედეგის მისაღებად.
ბუნება.
II.1.
ბუნება.
II.3.
1 სთ
26.11
2.7. ყველას თავისი საბინადრო უყვარს
მოსწავლე სახელმძღვანელოსა და ვიდეოს საფუძველზე დააკვირდეს და ამოიცნოს ცხოველებისათვის აუცილებელი საბინადრო გარემო, იმსჯელოს საარსებო პირობების შესახებ.
ბუნება.
II.1.
ბუნება.
II.3.
1 სთ
28.11
2.8. დაბინძურებული გარემო საშიშია
მოსწავლე ვიდეოს საფუძველზე იმსჯელოს, გამართოს დისკუსია არგუმენტირებული მსჯელობით, იმუშაოს ილუსტრაციებზე,
ბუნება.
II.1.
ბუნება.
II.3.
1 სთ
3.12
2.9. ჩემს სკოლაში ჯანსაღი გარემოა
მოსწავლემ იმუშაოს წიგნზე, გონებრივი იერიშის საფუძველზე იმსჯელოს, გამართოს დისკუსია არგუმენტირებული მსჯელობით, იმუშაოს ილუსტრაციებზე,
ბუნება.
II.1.
ბუნება.
II.3.
1 სთ
5.12
2.10. ვეცნობი ჯანსაღი ცხოვრების წესებს
რჩევების საფუძველზე მოსწავლე გაეცნოს ჯანსაღი ცხოვრების წესებს, გაიაზროს მისი მნიშვნელობა, იმსჯელოს სიტუაციური ამოცანის მიხედვით, შეადგინოს დღის რეჟიმი.
ბუნება.
II.2.3.

1 სთ
10.12
2.11. შეამოსწმე შენი ცოდნა
შემაჯამებელი
ბუნება.
II.1.
ბუნება.
II.3.
1 სთ
12.12
3.1. წყალი ბუნებაში
მოსწავლემ იმსჯელოს სად მოიპოვება წყალი ბუნებასში. როგორ არის განაწილებული წყალი ბუნებაში, რა ხერხს მიმართავენ თუ წყალი ცოტაა, რა განსხვავებაა  მდინარეებისა და ზრვის წყალს შორის, რომელს იყენებენ სასმელად და რატომ, რისთვისაა საჭირო წყალი.  იმსჯელოს რა აბინძურებს წყალს. რა ზიანი მოაქვს დაბინძურებულ წყალს.
ბუნება.
II.7.
ბუნება.
II.1.
2 სთ
17.12
19.12




3.2. რისთვისაა საჭირო წყალი
იმსჯელოს რა აბინძურებს წყალს. რა ზიანი მოაქვს დაბინძურებულ წყალს. რა უნდა გააკეთოს რომ დაბინძურებული წყალი არ იყოს.
ბუნება.
II.7.
ბუნება.
II.1.
1 სთ
24.12
3.3. სასმელი წყალი
                                                         
მოსწავლემ განასხვავოს მტკნარწყლიანი წყალსატევი მლაშეწყლიანი წყალსატევისაგან. მარტივად აღწეროს რა გზას გადის წყალი წყალსატევიდან ონკანამდე.
ბუნება.
II.7.
ბუნება.

1 სთ
26.12



         სკოლა  №181
სწავლების   საფეხური -  დაწყებითი
კლასი-II
მასწავლებელი - ლალი მაისურაძე
მასწავლებლის  საკონტაქტო  ინფორმაცია ტელეფონი /ელ-ფოსტა-
Maisuradzelali49@gmail.com
სასწავლო   საგნის   სწავლების  ხანგრძლივობა-   2 სემესტრი
სასწავლო საგნის   სტატუსი- სავალდებულო
სასწავლო     წელი- 2018-2019 სასწ. წელი

                                                                                                  თემატური   გეგმა
მათემატიკა


თემების ჩამონათვალი
მიზანი,სწავლის შედეგები ესგ-ს მიხედვით
რესურსი
სთ რაოდ.         
ჩატარების თარიღი
1
თავი 1.ვითვლით საგნების რაოდენობას
თვლის გამოყენებით საგანთა რაოდენობის დადგენა.
1-დან 20-მდე ზეპირი ნუმერაცია.
საგნების ან საგანთა ერთობლიობის თვლა.
თვლასთან დაკავშირებული ამოცანები.
თვლა წყვილების, სამეულების გამოყენებით.

საგანთა რაოდენობის დადგენა თვლის გამოყენებით, სხვადასხვა ხერხით საგანთაერთობლიობაში  საგნების რაოდ. დათვლა, შედეგების შედარება.  მათ.II.1
სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეული, ჩხირები, კუბები, ფანქრები, ბარათები.

     5

17-21.09.
2
მერამდენეა? რომელია წინა,  რომელია მომდევნო?
რიცხვის რიგობითი ასპექტი, წინასა და მომდევნოს მიმართებები.
საგნების მოწესრიგებულ ერთობლიობაში საგნის ნომრის დასახელება. მიმართებები:“წინა, „მომდევნო“. პერიოდული მიმდევრობის გაგრძელება.ობიექტის დალაგებულ ერთობლიობაში, რაიმე ობიექტის რიგის მითითება(წინა, მომდევნო)
მითითებული ნომრის დასახელება ფიგურის მოწესრიგებულ ერთობლიობაში.წინა და მომდევნო წევრთა დასახელება.
მათ.II.1
სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეული, ჩხირები, კუბები, ბარათები-ერთნაირი გ/ფიგ-ბის მოდელები.
4სთ
24,25,26,27.09
3
მარჯვნივ, მარცხნივ,ზემოთ თუ ქვემოთ?
მიმართებები:მარჯვნივ, მარცხნივ, ზემოთ, ქვემოთ.
საგანთა ურთიერთგანლაგების აღწერა.მოძრაობის ორიენტაციის შემცველი მითითებების გაცემა, შესრულება.

ობიექტის მდებარეობის აღწერის უნარის გამომუშავება,სხვა ობიექტის მიმართ, შესაბამისი ტერმინის გამოყენებით.
მათ.II.8,9.
სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეული, ჩხირები, კუბები,
3სთ
28-09. 1-2.10
4
რიცხვები 20-მდე
ერთნიშნა და ორნიშნა რიცხვები.
ორნიშნა რიცხვების წერითი ნუმერაციის შესახებ ცოდნის განმტკიცება.
მათემატიკური თამაში“მოიფიქრე კითხვები“

1-დან 20-მდე რიცხვების ჩაწერა, წაკითხვა. წინა და მომდევნო რიცხვების დასახელება. რიცხვების გამოსახვა სხვადასხვა მოდელით
(გროვით).რიცხვების სახელწოდება ქართულში.
მათ.II.1.2.
სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეული.
5სთ
3-9.10.



5



20-მდე რიცხვების შეკრება და გამოკლება
20-მდე რიცხვების შეკრება-გამოკლება სხვადასხვა ხერხით(„10-ის გავლით“, 1-ის ბიჯით“).ცოდნის გაღრმავება 1-დან 20-მდე რიცხვების შეკრებისა და გამოკლების შესრულებაში.
განვლილი მასალის გამეორება.


შეკრება-გამოკლების დემონსტრირება მოდელით(შედეგის აღწერის უნარი(რამდენით გაიზარდა, შემცირდა?“)ზეპირად ანგარიშის უნარი თვლის გამოყენებით. რიცხვითი კიბის გამოყენების უნარი.ათეულზე გავლით შეკრება-გამოკლების დემონსტრირება.
მათ.II..2.

სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეული.



5სთ



10-16.10
6

გეომეტრიული ფიგურები
შესწავლილი ფიგურების (წრე, მრავალკუთხედი) აღწერის უნარის განვ-ბა.
გ/ფიგურების შესახებ ცოდნის შემოწმება, განმტკიცება, გაღრმავება.

ფიგურების ამოცნობის, აღწერის უნარის განვითარება.ფიგურების შედარება, დაჯგუფება. მათ.II.8.
სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეული.ფ/ფურცლები მაკრატელი
3სთ
17-19.10


7


შევადაროთ და შევავსოთ მიმდევრობა
ნახატების(ფიგურების )პერიოდული განლაგებები(მიმდევრობები.)მიმდევრობების განხილვა-შედარება.
მიმდევრობების შედარება და ერთნაირი წესით წარმოდგენილი მიმდევრობების გამორჩევა.მიმდევრობებში ცარიელი ადგილის შევსება.კანონზომიერების არმოჩენის, მსჯელობა-დასაბუთების, დაკვირვებულობის უნარის გან-ბა.
მათ. II.6.
სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეული. კუბები, ჩხირები.


3სთ


22-24.10
8

ამოვხსნათ ამოცანები
ამოცანის შედგენილობა, რიცხვების შეკრება-გამოკლება 20-ის ფარგალში.


1-დან 20-მდე რიცხვების შეკრება-გამოკლების გამოყენება მარტივი ამოცანების ამოხსნისას.ამოცანის ჩაწერის, პირობის, კითხვის გამოყოფის უნარის გან-ბა.
მათ. II.5.

სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეული.ბარათები მაგალითების დასაწერად.

4სთ

25-30.10
9
გამეორება
შესწავლილი მასალის შეჯამება.
მიღებული ცოდნის გამოვლენის უნარის
გან-ბა, გაღრმავება.
პერსონალური  დავალ-ბი
2სთ
31.10-01.11
10
ვაგროვებთ მონაცემებს
მონაცემების  შეგროვება. ამოცანები ოცამდე რიცხვების შეკრება-გამოკლებაზე. ამოცანები მოსაზრებულობაზე.


რეალურ ობიექტზე დაკვირვებით მონაცემთა შეგროვება.მონაცემთა ამოკრება მონაცემთა სიიდან, ცხრილიდან.
მათ. II.11.
სახელ-ლო, სამუშაო რვეული. დაფა. ცხრილები მონაცემებიჩასაწერად
4სთ
02-07.11
11
მონაცემთა წარმოდგენა მოხერხებული ხერხით
მონაცემთა განლაგება მოცემული თანმიმდევრობით. მონაცემთა მოცემულ ჯგუფში მონაცემის ადგილის მოძებნის უნარის განვითარება.
მონაცემთა ერთობლიობის კლასიფიკაცია.  პიქტოგრამის, ცხრილის აღწერის უნარის გან-ბა.
მათ. II.12.
სახელ-ლო, სამუშაო რვეული. დაფა.
7სთ
08-16.11
12
ვმსჯელობთ მონაცემების შესახებ


8სთ
28,29,30-11.  3,4,5,6,7- 12
14
ათეული,ათეულები და ერთულები








5სთ
10,11,12,13,14 - 12
15
გამეორება





2სთ
17,18-12
16
რიცხვები 100-მდე


6სთ
19,20,21,24,25,26-12
17
შევაფასოთ რაოდენობა


4სთ
27,28-12       15,16-01        ****************
18
ერთნიშნა და ორნიშნა რიცხვები


4სთ
17,18,21,22-01
19
რომელი რიცხვია მეტი,რომელი რიცხვია ნაკლები?


4სთ
23,24,25,28-01
20
რამდენითაა მეტი,რამდენითაა ნაკლები?


4სთ
29,30,31-01     1-02
21
ჩვენი ფული


4სთ
4,5,6,7-02
22
ვაორმაგებთ რაოდენობას


4სთ
8,11,12,13-02
23
ვანახევრებთ რაოდენობას





4სთ
14,15,18,19-02
24
გამეორება





2სთ
20,21-02
25
აღვწეროთ ზოგიერთი გეომეტრიული ფიგურა


4სთ
22,25,26,27-02
26
ვადარებთ ფიგურის ზომებს


4სთ
28-02   1,4,5-03
27
ფიგურის შიდა და გარე არეები,საზღვრები


4სთ
6,7,15,18-03
28
ტოლია ეს ფიგურები?





4სთ
19,20,21,22-03
29
გამეორება





2სთ
25,26-03
30
შევკრიოთ ათეულები


6სთ
27,28,29-03   1,2,3-04
31
გამოვაკლოთ ათეულები


6სთ
4,5,8,10,11,12-04
32
მივუმატოთ ერთნიშნა რიცხვი


6სთ
15,16,17,18,19,22-04
33
გამოვაკლოთ ერთნიშნა რიცხვი


6სთ
23,24,25,30 -04     1-05
34
შევაფასოთ ჯამი და სხვაობა


4სთ
2,3,6,7-05
36
გამეორება


2სთ
8,10-05
37
ვიპოვოთ უცნობი შესაკრები,ვიპოვოთ უცნობი საკლები


6სთ
13,14,15,16,17,20-05
38
ვიყენებთ შეკრების თვისებებს


8სთ
21,22,23,24,27,28,29,30-05
39
ამოვხსნათ ამოცანები


6სთ
31-05    3,4,5,6,7-06
40
გამეორება


5სთ
10,11,12,13,14- 06







ქართულიენადალიტერატურა
თემატურიგეგმა

სკოლა  №181
სწავლების საფეხური -  დაწყებითი
კლასი-II
მასწავლებელი - ლალიმაისურაძე
მასწავლებლისსაკონტაქტოინფორმაციატელეფონი /ელ-ფოსტა- 577386699
Maisuradzelali49@gmail.com
სასწავლოსაგნისსწავლებისხანგრძლივობა-   2 სემესტრი
სასწავლოსაგნისსტატუსი- სავალდებულო
სასწავლოწელი- 2018-2019 სასწ. წელი












გაკვეთილისთემა
სთ.ების
რaod-ბა
აქტივობები/
დავალებები
რესურსი
მოსალოდნელიშედეგები
სტანდარტთან
შესაბამისობა
თარიღი



თემა :დაფიქრდი,
შექმენი,
გაუზიარე


1.მ.გოგნიაშვილის
,,მხიარულიზაფხული’’
გვ.8-9
სამ/რვ.გვ.4-5












2.ნ.მაისურაძის ,,მუყაოსდათუჩა’’
გვ.10-11
სამ/რვ.გვ.6-7





3. ნ.კაციაშვილის,,ველოსიპედისბორბალი’’
გვ.12-14
სამ/რვ.გვ.8-9



4.საინფორმაციოტექსტი ,,როგორშეიქმნაველოსიპედი’’
გვ.15




5.ჯანიროდარის ,,ჯაჭვი’’
გვ.16-18
სამ/რვ.გვ.10-11







6.ვ.გულეურის ,,ვინპასუხობსირაკლის’’
გვ.20-21





7. ი.მალაციძის ,,ნივთებისაჯანყება’’
გვ.22-27
სამ/რვ.გვ.12-14











8.ჯანიროდარის


,,სასწავლოკანფეტები’’
გვ.28-29
სამ/რვ.გვ.15






9.მ.ჯოხარიძის,, ფილოსოფოსიჭუკა’’
გვ.30-34
სამ/რვ.გვ.16-17

თემა:  კართანმოდგაშემოდგომა



10.მ.წიკლაურის ,,შემოდგომა’’
გვ.37
სამ/რვ.18






11.დ.ქართველიშვილის ,,შემოდგომისესკიზი’’
გვ.38-39
სამ/რვ.გვ.19










12.ს.კლდიაშვილის  ,,მარადმწვანეხეები’’
გვ.40-41
სამ/რვ.გვ.20-21





13.ვ.გულეურის ,,ჩურჩხელები’’
გვ.42-44
სამ/რვ.გვ.22-23








14.,,ავგიასთავლა’’
გვ.46-47










15.ლ.ცუცქირიძის ,,ღრუბელი,რომელიცარწვიმდა’’
გვ.48-53
სამ/რვ.გვ.24-26









16.ლეონარდიდავინჩი ,,ჭიანჭველადახორბლისმარცვალი’’
გვ.54-55
სამ/რვ.გვ.27






17.გ.ჭაუჭაძე ,,სპილოსინტერვიუჭიანჭველასთან’’
გვ.56-57
სამ/რვ.გვ.28






18.ჩეხურიზღაპარი ,,დაპირებულიგანძი’’
გვ.58
სამ/რვ.გვ.29










19.ინდურიზღაპარი ,,ყველაზელამაზიხელები’’
გვ.59-60
სამ/რვ.გვ.30-31





თემა : ბუნებადაადამიანი





20.ს.კლდიაშვილის ,,ბაყაყები’’
გვ.62-63
სამ/რვ.გვ.32









21.ა.კაპანაძის ,,ცელქიბახალა’’
გვ.64-65
სამ/რვ.გვ.33









22.ო.ჭილაძის ,,ზოოპარკი’’
გვ.66-67
სამ/რვ.გვ.34










23.საინფორმაციოტექსტი ,,მწვანეკუ’’
გვ.68







24.ნ.წოწკოლაურის ,,შემთხვევანადირობისას’’
გვ.69-70
სამ/რვ.გვ.35




თემა:ზამთარი





25.დ.ქართველიშვილის ,,ზამთრისესკიზი’’
გვ.72-73
სამ/რვ.გვ.36









26.საინფორმაციოტექსტი ,,ნაძვისხედაჩიჩილაკი’’
გვ.75
სამ/რ.გვ.37










27.სპირიდონვანგელისმიხედვით,, ნიტადათოვლისბაბუა’’
გვ.76-77
სამ/რვ.გვ.38-40






28.ი.გოგებაშვილის ,,ოთხისურვილი’’
გვ.78-79
სამ/რვ.გვ.41-42







29.მ.ბოლქვაძე,,მთელიღამეთოვდა’’
გვ.80-83
სამ/რვ.გვ.43-44









30.ს.კოზლოვი,,ეკლისქურქიანიგოჭი’’
გვ.84-90
სამ/რვ/გვ.45-47





31.გ.ჩიღვინიძის ,,თოვლიანიტყისამბები’’










1სთ















3 სთ.






2 სთ.








3 სთ.







1 სთ.






2 სთ.









3  სთ.







4 სთ.















3 სთ.











3 სთ.








2 სთ.









2 სთ.












2 სთ.








2 სთ.











1 სთ.










3 სთ.













3 სთ.










2 სთ.










2 სთ.













2 სთ.













2 სთ.











3 სთ.












3 სთ.













1 სთ.









2 სთ.












3სთ.













2სთ.











3სთ.










2სთ.










2 სთ.













3სთ.








3 სთ














.ზაფხულისადმიწერილისმიწერა
.ჩანახატისგაკეთება
.სქემისშევსება
.წინადადებისდალაგება











.სათამაშოსაღწერა
.სათამაშოსჩახატვა
.ემოციებისჩაწერა
.სიტყვებისამოწერამარცვლებისრაოდენობისშესაბამისად
.წინადადებისშედგენა


.მოქმედებისაღმნიშვნელისიტყვებისამოწერა
.ბორბლისდახასიათება





.რავიცოდი/რაგავიგე
.გადაადგილებისსაშუალებებისჩამოწერა




.სიტყვებისგანაწილება
.სიტყვებისშედგენა
.ჩახატვა
.სიტყვებისდამატება
.შეჯამებისცხრილისშევსება





.შეკითხვებისდასმა
.გრამატიკულიდავალება
.ლექსიკურიერტეულისდამუშავება



სიტყვებისამოწერა
.წინადადებისდასრულება
.სასწ.ნივთებისჩამოწერა
.კომიქსისდამატება
.წერტილებისჩასმა
.წინადადებებისთანმიმდევრობა
.ასო-ბგერებისაღდგენა





.სქემისშევსება









.შეკითხვებისამოწერა
.სქემისდასრულება
.სიტყვებისგანაწილება






.სიტყვებისჩასმა
.ცხრილისშევსება










.კროსვორდისშევსება
.ცხრილისშევსება











.გრაფიკისდახატვა
.ცხრილისშევსება
.ლექსისდაწერა
.ილუსტრაციისდაწერა






.ცხრილისშევსება
.თანმიმდევრობითდანომრვა
.მასალებისმოძიება









.კომიქსისშექმნა











.ამბისმოფიქრება
.საპირისპიროსიტყვებისჩაწერა
.სიუჟეტისდაწერა
.მსგავსიმნიშვნელობისსიტყვები
.სქემისშევსება
.ბაღისჩახატვა







.დაკავშირება
.ცხრილისშევსება










.ინფორმაციისდახარისხება









.წინადადებისდანომრვა
.ფრაზებისგამოთქმა
.დამალულიგანძი











.სქემისშევსება
.ხელისჩახატვა













წინადადებისშედგენა
.სიტყვებისამოკითხვა












.ტექსტისგაგრძელება
.სქემაზემუშაობა












.ინტერვიუ
.ხატვა













.ტექსტისგაცნობა










.კითხვებისდასმა













.სურათისმიხედვითამბისშედგენა
.სიტყვებისამოწერა












.ვენისდიაგრამა












.ცხრილისშევსება
.სიტყვისმნიშვნელობა
.წერა
.რეცეპტისმოძიება
.კითხვაზეპასუხი
.ხატვა






ტექსტისგაგება- გააზრება
.ლექსიკურეთეულზემუშაობა
.უბისწიგნაკისდამზადება






წინადადებისშედგენა
.დიალოგისჩაწერა
.სქემისშევსება
.ლექსისდასრულება










.სიტყვებისშედგენა
.ვერსიისჩაწერა
.განსხავებისპოვნა
.სქემისშევსება
.გრაფიკისდახაზვა
















წიგნი,მოს
წავლისრვეული,ჭრელიქუდი, დაფა, მარკერი, ნიჟარები.

სათამაშო, მუყაოსქაღალდი, წებო,ფერადიქაღალდი, მარკერი,დაფა,ცარციწიგნი, რვეული


ფორმატისფურცელი, ბარათები, წიგნი,დაფა,ცარცი, რვეული,ფერადიფურცელი,ფლომასტერი

ფურცელი, კალამი,ცხრილი ,,რავიცი- მინდავიცოდე- ვისწავლე’’



თაბახისფურცელი,
ფერადიფანქარი, ცხრილი.






დაფა, რვეული, წიგნი, ბარათები, წებო




რვეული, წიგნი, ცხრილი, ბარათები.











წიგნი, რვეული, სქემა










ბარათები, სქემა, წიგნი, რვეული






ბარათები, წიგნი,რვეული,ცხრილი









ყუთი,სხ/სხფერისბარათები, შემოდგომისსურათი,წიგ

ნი, რვეული







ცხრილი, ბარათები, რვეული, წიგნი






წიგნი, ცხრილი, რვეული, სურათები









წიგნი, რვეული, სურათი, დაფა, ცარცი







ფურცელი, წიგნი, რვეული, სქემა, ფერადიფანქარი, თაბახისფურცელი







წიგნი, რვეული,
ცხრილი, დაფა,ცარცი








წიგნი, დაფა,ცარცი, სქემა, რვეული







წიგნი, სქემა, რვეული, დაფა,ცარცი












წიგნი, დაფა, ცარცი,რვეული,სქემა,ფერადიფანქარი, თაბახისფურცელი








წიგნი, დაფა,ცარცი,რვეული











წიგნი,დაფა,ცარცი,სქემა












წიგნი, დაფა,ცარცი,რვეული, ფერადიფანქარი,თაბახისფურცელი








წიგნი, რვეული, დაფა,ცარცი







წიგნი, დაფა,რვეული












წიგნი,სურათი, თაბახისფურცელი












დიაგრამა, წიგნი,რვეული










წიგნი,ცხრილი,ფერადიფანქარი,თაბახისფურცელი







წიგნი,სურათები,თაბახისფურცელი, წებო,მაკრატელი







წიგნი,რვეული,სქემა












სქემა, წიგნი,გრაფიკი,





3.  მოსწავლემდააკავშიროსტექსტშიასახულიამბავიპირადგამოცდილებასთან.
9.   მოსწავლემგამოხატოსდამოკიდებულებანბაწარმოებშიასახულიმოვლენისადმი.
15.  მოსწავლემთვისიდაწერილიტექსტიშეადაროსწაკითხულტექსტს.


2.3.მოსწავლესშეუძლიამოსმენილიტექსტისპერსონაჟისდახასიატებადაპირადიდამოკიდებულებისგამოხატვაპერსონაჟისსაქციელისმიმართ.
(1)მოსწავლესშეძლიაწაკითხულტექსტთანდაბრუნებაკონკრეტულიინფორმაციისათვის.
14.მოსწავლეშეუძლიადაწეროსახალილექსიკურიერთეულისგამოყენებით.

2.  მოსწავლემშეძლებსსხ/სხტიპისტექსტებისმოსმენას,გაგება-გააზრებასდაგადმოცემას.
7.მოსწავლეშეძლებსსხ/სხტიპისტექსტებისწაკითხვას.
14.შეძლებსნაცნობილექსიკის,ენობრივ-სინტაქსურიკონსტრუქციებისგამოყენებას, კალიგრაფიისადამართლწერისნორმებისსაბაზისონორმებისდაცვას.

2.  მოსწავლეშეძლებსსხ/სხტიპისტექსტებისმოსმენას,გაგება-გააზრებასდაგადმოცემას.
8.შეძლებსტექსტისინტერპრეტირებასვერბალურიდაარაველბარულიგზით.
13.შეძლებსმარტივიტექსტებისშექმნასნაცნობთემატიკაზე.                                                         
15.შეძლოსწერისსტრატეგიებისგამოყენება.


4.შეძლოსლექსიკის,ენობრივიერთეულებისგამოყენება.სამეტყველოეტიკეტისელემენ- ტებისნორმებისდაცვა.
11.მოსწავლემშეძლოსსხ/სხტიპისტექსტებისენობრივფორმებზედაკვირვება.
13.შეძლოსმარტივიტექსტებისშექმნანაცნობთემატიკაზე.                                                         
14.შეძლოსნაცნობილექსიკის,ენობრივ-სინ- ტაქსურკონსტრუქციებისგამოყენება, კალიგ-რაფიისადამართლწერისნორმებისდაცვა.

3.  მოსწავლემშეუძლია,პირადიდამოკიდებუ- ლებისგამოხატვატექსტის,ტემისადამასშიგანხილულისაკითხებისმიმართ;
8.შეძლოსტექსტისინტერპრეტაციავერბალურიდაარაველბარულიგზით. ინფორმაციისვიზუალურადგარდაქმნა.
12.მოსწავლესშეუძლიაკითხვისნაცნობისტრატეგიებისგამოყენებამიზნისმისაღწევად.

4.შეძლოსლექსიკის,ენობრივიერთეულებისგამოყენება.სამეტყველოეტიკეტისელემენტე- ბისნორმებისდაცვა.
7.შეძლოსსხ/სხტიპისტექსტისკითხვა,გაგება-გააზრებამოწოდებულიინფორმაციისურთიერთდაკავშირება.
12. შეძლოსკითხვისნაცნობისტრატეგიებისგამოყენებამიზნისშესაბამისად.
13.შეძლოსმარტივიტექსტებისშექმნანაცნობთემატიკაზე.                                                         
14.შეძლოსნაცნობილექსიკის,ენობრივ-სინტაქსურკონსტრუქციებისგამოყენება, კალიგრა- ფიისადამართლწერისნორმებისდაცვა.


4.შეძლოსლექსიკის,ენობრივიერთეულებისგამოყენება.სამეტყველო ეტიკეტის ელემენ- ტების ნორმების  დაცვა.
7.შეძლოსსხ/სხტიპისტექსტისკითხვა,გაგება-გააზრებამოწოდებულიინფორმაციისურთიერთდაკავშირება.
12. შეძლოსკითხვისნაცნობისტრატეგიებისგამოყენებამიზნისშესაბამისად.
14.შეძლოსნაცნობილექსიკის,ენობრივ-სინტაქსურკონსტრუქციებისგამოყენება, კალიგ- რაფიისადამართლწერისნორმებისდაცვა.


7.შეძლოსსხ/სხტიპისტექსტისკითხვა,გაგება-გააზრებამოწოდებულიინფორმაციისურთიერთდაკავშირება.
13.შეძლოსმარტივიტექსტებისშექმნანაცნობთემატიკაზე.                                                          
15.შეძლოსწერისსტრატეგიებისგამოყენება.



5.შეძლოსზეპირმეტყველებისნაცნობისტრატეგი- ებისგამოყენება.
8.შეძლოსტექსტისინტერპრეტაციავერბალურიდაარაველბარულიგზით. ინფორმაციისვიზუალურადგარდაქმნა.
12. შეძლოსკითხვისნაცნობისტრატეგიებისგამოყენებამიზნისშესაბამისად.
14.შეძლოსნაცნობილექსიკის,ენობრივ-სინტაქსურკონსტრუქციებისგამოყენება, კალიგ-რაფიისადამართლწერისნორმებისდაცვა.


3.  მოსწავლემშეძლოსპირადიდამოკიდებუ- ლებისგამოხატვატექსტის ,თემისმიმართ, პერსონაჟისქცევისშეფასება.
7.შეძლოსსხ/სხტიპისტექსტისკითხვა,გაგება-გააზრება ;მოწოდებულიინფორმაციის

ურთიერთდაკავშირება.
11.მოსწავლემშეძლოსსხ/სხტიპისტექსტებისენობრივფორმებზედაკვირვება.
13. შეძლოსსხ/სხტიპისმცირეზომისმარტივიტექსტებისშექმნანაცნობთემატიკაზე.



3.  მოსწავლემშეძლოსპირადიდამოკიდებუ- ლებისგამოხატვატექსტის ,თემისმიმართ, პერსონაჟისქცევისშეფასება.
5.შეძლოსზეპირმეტყველებისნაცნობისტრატეგიებისგამოყენება.
10.შეძლონტექსტისმახასიატებლისამოცნობა
13.შეძლოსმარტივიტექსტებისშექმნანაცნობთემატიკაზე.                                                          
15.შეძლოსწერისსტრატეგიებისგამოყენება.

5.შეძლოსზეპირმეტყველებისნაცნობისტრატეგიებისგამოყენება.
7.შეძლოსსხ/სხტიპისტექსტისკითხვა,გაგება-გააზრებამოწოდებულიინფორმაციისურთიერთდაკავშირება.
10.შეძლონტექსტისმახასიატებლისამოცნობა
13.შეძლოსმარტივიტექსტებისშექმნანაცნობთემატიკაზე.          
14.შეძლოსნაცნობილექსიკის,ენობრივ-სინტაქსურკონსტრუქციებისგამოყენება, კალიგ-რაფიისადამართლწერისნორმებისდაცვა.


4.შეძლოსლექსიკის,ენობრივიერთეულებისგამოყენება.სამეტყველოეტიკეტისელემენტებისნორმებისდაცვა.
5.შეძლოსზეპირმეტყველებისნაცნობისტრატეგიებისგამოყენება.
11.მოსწავლემშეძლოსსხ/სხტიპისტექსტებისენობრივფორმებზედაკვირვება.
12. შეძლოსკითხვისნაცნობისტრატეგიების

გამოყენებამიზნისშესაბამისად.

3.  მოსწავლემშეძლოსპირადიდამოკიდებუ- ლებისგამოხატვასაკითხებისმიმართ; მხატვრულინაწარმოებისპერსონაჟ(ებ)ის, მისი/მათიქცევისშეფასებადასაკუთარითვალსაზრისისახსნა.
7.შეძლოსსხ/სხტიპისტექსტისკითხვა,გაგება-გააზრებამოწოდებულიინფორმაციისურთიერთდაკავშირება.
13.შეძლოსმარტივიტექსტებისშექმნანაცნობთემატიკაზე.                                                         
14.შეძლოსნაცნობილექსიკის,ენობრივ-სინ- ტაქსურკონსტრუქციებისგამოყენება, კალიგ-რაფიისადამართლწერისნორმებისდაცვა.


2.შეძლოსსხ/სხტიპისტექსტისმოსმენა,გაგება-გააზრებადაგადმოცემა.
4.შეძლოსლექსიკის,ენობრივიერთეულებისგამოყენება.სამეტყველოეტიკეტისელემენტებისნორმებისდაცვა.
6.შეძლოსგაწაფულადკითხვა.
11.მოსწავლემშეძლოსსხ/სხტიპისტექსტებისენობრივფორმებზედაკვირვება.
14.შეძლოსნაცნობილექსიკის,ენობრივ-სინ -ტაქსურკონსტრუქციებისგამოყენება, კალიგ- რაფიისადამართლწერისნორმებისდაცვა.

3.  მოსწავლემშეძლოსპირადიდამოკიდებულებისგამოხატვასაკითხებისმიმართ; მხატვრულინაწარმოებისპერსონაჟ(ებ)ის, მისი/მათიქცევისშეფასებადასაკუთარითვალსაზრისისახსნა.
5.შეძლოსზეპირმეტყველებისნაცნობისტრატეგიებისგამოყენება.
12. შეძლოსკითხვისნაცნობისტრატეგიებისგამოყენებამიზნისშესაბამისად.
15.შეძლოსწერისსტრატეგიებისგამოყენება.

3.  მოსწავლემშეძლოსპირადიდამოკიდებულებისგამოხატვასაკითხებისმიმართ; მხატვრულინაწარმოებისპერსონაჟ(ებ)ის, მისი/მათიქცევისშეფასებადასაკუთარითვალსაზრისისახსნა.
4.შეძლოსლექსიკის,ენობრივიერთეულებისგამოყენება.სამეტყველოეტიკეტისელემენტებისნორმებისდაცვა.
11.მოსწავლემშეძლოსსხ/სხტიპისტექსტებისენობრივფორმებზედაკვირვება.
14.შეძლოსნაცნობილექსიკის,ენობრივ-სინტაქსურკონსტრუქციებისგამოყენება, კალიგ-რაფიისადამართლწერისნორმებისდაცვა.


4.შეძლოსლექსიკის,ენობრივიერთეულებისგამოყენება.სამეტყველოეტიკეტისელემენტებისნორ- მებისდაცვა.
5.შეძლოსზეპირმეტყველებისნაცნობისტრატეგიებისგამოყენება.
13.შეძლოსმარტივიტექსტებისშექმნანაცნობთემატიკაზე.                                                          
14.შეძლოსნაცნობილექსიკის,ენობრივ-სინტაქსურკონსტრუქციებისგამოყენება, კალიგ-რაფიისადამართლწერისნორმებისდაცვა.




3.  მოსწავლემშეძლოსპირადიდამოკიდებულებისგამოხატვასაკითხებისმიმართ; მხატვრულინაწარმოებისპერსონაჟ(ებ)ის, მისი/მათიქცევისშეფასებადასაკუთარითვალსაზრისისახსნა.
4.შეძლოსლექსიკის,ენობრივიერთეულებისგამოყენება.სამეტყველოეტიკეტისელემენტებისნორმებისდაცვა.
12. შეძლოსკითხვისნაცნობისტრატეგიებისგამოყენებამიზნისშესაბამისად.

13.შეძლოსმარტივიტექსტებისშექმნანაცნობთემატიკაზე.                                    
15.შეძლოსწერისსტრატეგიებისგამოყენება.

3.  მოსწავლემშეძლოსპირადიდამოკიდებუ- ლებისგამოხატვასაკითხებისმიმართ; მხატვრულინაწარმოებისპერსონაჟ(ებ)ის, მისი/მათიქცევისშეფასებადასაკუთარითვალსაზრისისახსნა.
4.შეძლოსლექსიკის,ენობრივიერთეულებისგამ-ყენება.სამეტყველოეტიკეტისელემენტებისნოrმებისდაცვა.
10.შეძლონტექსტისმახასიათებლისამოცნობა
12. შეძლოსკითხვისნაცნობისტრატეგიებისგამოყენებამიზნისშესაბამისად.



2.შეძლოსსხ/სხტიპისტექსტისმოსმენა,გაგება-გააზრებადაგადმოცემა.
3.  მოსწავლემშეძლოსპირადიდამოკიდებულებისგამოხატვასაკითხებისმიმართ; მხატვრულინაწარმოებისპერსონაჟ- (ებ)ის, მისი/მათიქცევისშეფასებადასაკუთა- რითვალსაზრისისახსნა.
8.შეძლოსტექსტისინტერპრეტაციავერბალურიდაარაველბარულიგზით. ინფორმაციისვიზუალურადგარდაქმნა.
13.შეძლოსმარტივიტექსტებისშექმნანაცნობთემატიკაზე.                                                         
15.შეძლოსწერისსტრატეგიებისგამოყენება.

4.შეძლოსლექსიკის,ენობრივიერთეულებისგამო- ყენება.სამეტყველოეტიკეტისელემენტებისნორმებისდაცვა.
5.შეძლოსზეპირმეტყველებისნაცნობისტრატეგიებისგამოყენება.
7.შეძლოსსხ/სხტიპისტექსტისკითხვა,გაგება-გააზრებამოწოდებულიინფორმაციის

ურთიერთდაკავშირება.
13.შეძლოსმარტივიტექსტებისშექმნანაცნობთემატიკაზე.                                                         

4.შეძლოსლექსიკის,ენობრივიერთეულებისგამო- ყენება.სამეტყველოეტიკეტისელემენტებისნორმებისდაცვა.
7.შეძლოსსხ/სხტიპისტექსტისკითხვა,გაგება-გააზრებამოწოდებულიინფორმაციისურთიერთდაკავშირება.
12. შეძლოსკითხვისნაცნობისტრატეგიებისგამოყენებამიზნისშესაბამისად.
14.შეძლოსნაცნობილექსიკის,ენობრივ-სინ- ტაქსურკონსტრუქციებისგამოყენება, კალიგ-რაფიისადამართლწერისნორმებისდაცვა.




3.  მოსწავლემშეძლოსპირადიდამოკიდებულებისგამოხატვასაკითხებისმიმართ; მხატვრულინაწარმოებისპერსონაჟ(ებ)ის, მისი/მათიქცევისშეფასებადასაკუთარითვალსაზრისისახსნა.
7.შეძლოსსხ/სხტიპისტექსტისკითხვა,გაგება-გააზრებამოწოდებულიინფორმაციისურთიერთდაკავშირება.
8.შეძლოსტექსტისინტერპრეტაციავერბალურიდაარაველბარულიგზით. ინფორმაციისვიზუალურადგარდაქმნა.
13.შეძლოსმარტივიტექსტებისშექმნანაცნობთემატიკაზე.                                                          
15.შეძლოსწერისსტრატეგიებისგამოყენება.

3.  მოსწავლემშეძლოსპირადიდამოკიდებულებისგამოხატვასაკითხებისმიმართ; მხატვრულინაწარმოებისპერსონაჟ(ებ)ის, მისი/მათიქცევისშეფასებადასაკუთარითვალსაზრისისახსნა.

4.შეძლოსლექსიკის,ენობრივიერთეულებისგამოყენება.სამეტყველოეტიკეტისელემენტებისნორმებისდაცვა.
8.შეძლოსტექსტისინტერპრეტაციავერბალურიდაარაველბარულიგზით. ინფორმაციისვიზუალურადგარდაქმნა.


3.  მოსწავლემშეძლოსპირადიდამოკიდებულებისგამოხატვასაკითხებისმიმართ; მხატვრულინაწარმოებისპერსონაჟ(ებ)ის, მისი/მათიქცევისშეფასებადასაკუთარითვალსაზრისისახსნა.
4.შეძლოსლექსიკის,ენობრივიერთეულებისგამოყენება.სამეტყველოეტიკეტისელემენ- ტებისნორმებისდაცვა.
8.შეძლოსტექსტისინტერპრეტაციავერბალურიდაარაველბარულიგზით. ინფორმაციისვიზუალურადგარდაქმნა.

3.  მოსწავლემშეძლოსპირადიდამოკიდებუ- ლებისგამოხატვასაკითხებისმიმართ; მხატვრულინაწარმოებისპერსონაჟ(ებ)ის, მისი/მათიქცევისშეფასებადასაკუთარითვალსაზრისისახსნა.
8.შეძლოსტექსტისინტერპრეტაციავერბალურიდაარაველბარულიგზით. ინფორმაციისვიზუალურადგარდაქმნა.
13.შეძლოსმარტივიტექსტებისშექმნანაცნობთემატიკაზე.                                                         
15.შეძლოსწერისსტრატეგიებისგამოყენება.

4.შეძლოსლექსიკის,ენობრივიერთეულებისგამოყენება.სამეტყველოეტიკეტისელემენტებისნორმებისდაცვა.
8.შეძლოსტექსტისინტერპრეტაციავერბალურიდაარაველბარულიგზით. ინფორმაციისვიზუალურადგარდაქმნა.
11.მოსწავლემშეძლოსსხ/სხტიპისტექსტების

ენობრივფორმებზედაკვირვება.
14.შეძლოსნაცნობილექსიკის,ენობრივ-სინტაქსურკონსტრუქციებისგამოყენება, კალიგრაფიისადამართლწერისნორმებისდაცვა.
15.შეძლოსწერისსტრატეგიებისგამოყენება.


2.შეძლოსსხ/სხტიპისტექსტისმოსმენა,გაგება-გააზრებადაგადმოცემა.
7.შეძლოსსხ/სხტიპისტექსტისკითხვა,გაგება-გააზრებამოწოდებულიინფორმაციისურთიერთდაკავშირება.
10.შეძლონტექსტისმახასიატებლისამოცნობა
15.შეძლოსწერისსტრატეგიებისგამოყენება.














(I)-3.9.15







(I)-2.3.12.14.15








(I)-2.7.14








(I)-2.8.13.14.15.







(I)-3.8.12.13.15










(I)-4.11.12.14








(I)-3.5.8.12.15













(I)-4.7.12.13.14.










(I)-4.7.12.14








(I)-7.13.15








(I)-5.8.12.14












(I)-3.7.11.13












(I)-3.5.10.13.15









(I)-5.7.10.13.14












(I)-4.5.11.12









(I)-3.7.13.14














(I)-2.4.6.11.14











(I)-3.5.12.15.













(I)-3.4.11.14














(I)-4.5.13.14













(I)-3.4.12.13.15













(I)-3.4.10.12












(I)-2.3.8.13.15













(I)-4.5.7.13










(I)-4.7.12.14














(I)-3.7.8.13.15














(I)-3.4.8.











(I)-3.4.8.











(I)-3.8.13.15











(I)-4.8.11.14.15





(I)-2.7.10.15.









17,18,19 /09







20,21 /09









24,25,26 / 09








27 /09








29 /09
1 /10










2, 3, 4 / 10








5,8,9,10 / 10













11,12,15 /10












16,17,18 / 10








19,22 / 10












23, 24 / 10











25, 26 / 10








29, 30 /10












31 / 10











1, 2, 5 / 11














6, 7, 8 /11










9, 12 /11













13, 14 / 11














15, 16 /11














19,20 /11











21, 22, 26 /11













27, 28, 29 / 11














30 / 11











3, 4 / 12













5, 6, 7 / 12














10, 11 / 12











12, 13, 14 / 12











17, 18 / 12














19, 20 / 12










21, 24, 25 /12











26, 27, 28 / 12






















No comments:

Post a Comment